Dieta Świętej Hildegardy

0
61
dieta świętej Hildegardy, Dieta Świętej Hildegardy

Hasło „dieta świętej Hildegardy” z pewnością nie brzmi znajomo. Mało osób wie, czego ona dotyczy i kiedy powinna być stosowana. A szkoda, bo jej skuteczność jest sprawdzona i naprawdę widoczna. Na co więc może pomóc i co składa się na jej jadłospis? Opowiemy Wam, „z czym to się je”. Oto wszystko, co trzeba wiedzieć nim zdecydujemy się na jakąś dietę. Być może właśnie świętej Hildegardy!

Czym jest dieta świętej Hildegardy?

Dieta ujrzała światło dzienne wraz ze wzrostem świadomości żywieniowej i zainteresowaniem się różnego typu odżywianiem. Staje się ona coraz bardziej popularna w mniejszych społecznościach, jednak wciąż pozostaje w ukryciu dla szerszej publiczności. Dieta świętej Hildegardy to nic innego jak dieta orkiszowa. Jednak możecie być spokojni – nie je się na niej samego orkiszu! Można powiedzieć nawet więcej, jest ona uważana za jedną z najbardziej zbilansowanych i uniwersalnych.

Podstawą jednak jest właśnie rzeczony orkisz. Co w nim takie jest, że stał się podstawą planu żywieniowego? Przede wszystkim cechuje się wysoką zawartością witamin i składników mineralnych. Dodatkowo nie tuczy i posiada dużo błonnika. Świetnie więc wpływa na perystaltykę  jelit i przemianę materii. Możemy więc jednocześnie dbać o linię i zdrowo się odżywiać. Idealne połączenie!

Co wchodzi w jadłospis diety świętej Hildegardy?

Oczywiście orkisz! Jednak to tylko jeden z wielu elementów tej bogatej diety. Głównie zawiera ona gotowane warzywa, takie jak marchewkę czy buraki, do tego dużo czosnku i cebuli. Nie zabraknie także mniej popularnych produktów – dieta zawiera także kasztany. Jako przyprawy i zioła najwięcej stosuje się kopru włoskiego. Z owoców sięgamy po polskie jabłka i gruszki, a także ostrężyny, wiśnie, dziką różę i porzeczki. Co należy wyeliminować z codziennego jadłospisu? Z pewnością mięso, w szczególności czerwone. Nabiał również nie powinien być spożywany w dużych ilościach. Co ciekawe dieta całkowicie wyklucza takie rzeczy, jak truskawki, śliwki i pory! Nie tylko do samego rodzaju jedzenia trzeba mieć odpowiednie wytyczne, ale także do sposoby spożywania. Dieta świętej Hildegardy zaleca, aby wszystkie posiłki jeść w spokoju, bez pośpiechu i nerwów.

Kto powinien przejść na dietę świętej Hildegardy?

Dieta nie tylko polecana jest osobom, które chcą się pozbyć kilku kilogramów. Sprawdzi się ona w wielu przypadłościach chorobowych. Dzięki wysokiej zawartości błonnika pozwoli obniżyć cholesterol i poprawić pracę układu trawiennego. Dieta zalecana jest również osobom, które chcą pozbyć się toksyn z organizmu. Co ciekawe, może ona również wpłynąć na poprawienie odporności. Orkisz zawiera rodanid, który jest naturalnym antybiotykiem. Będziemy więc zdrowi, silni i sprawni fizycznie. Warto spróbować wpływu diety orkiszowej na nasze samopoczucie i kondycję. Z pewnością efekty będą zaskakujące. Oczywiście w pozytywny sposób! Dieta nie musi być ciężka i mało sycąca, spróbujcie sami. Ta z pewnością odżywi Was w wystarczający sposób.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here